Dato' Aliff Shukri Terima Bayaran RM53 Ribu Dari Youtube



Hello Hello Hello!

Siapa la tak kenal Dato' Aliff kan, selalu popular dengan kontroversi dan selalu di kecam.

Baru-baru ini Dato' Aliff semakin aktif memuatnaik video di Youtube dan jumlah view setiap video memang banyak. Rakyat Malaysia ni memang suka ambil tahu tentang Dato' Aliff.


So, hasil dari tontonan yang banyak di Youtube, Dato' Aliff Syukri berjaya menjana wang pendapatan dari Youtube sebanyak RM53 ribu. Bukan nilai yang kecil je.

Tengok video Dato' Aliff dibawah :




Datin pon siap berterima kasih pada mereka yang suka kecam dan bercerita tentang keluarga Dato Aliff sebab mereka ni lah yang buat diorang makin kaya. Gituuuu

Rezeki Dato Aliff kan Allah dah bagi. Hehehe

Apa komen korang?
 
Copyright © Miss Viral TV. Designed by OddThemes